Онлайн магазин Gabela.bg предоставя възможност за връщане/замяна на закупения продукт в 14 дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба, или:
а/ когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата , на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната стока;
б/ при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която потребителят или трето лице , различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната партида или част;
в/ при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на първата стока.
Условия на връщане:
В указания по-горе 14-дневен срок клиентът има право да върне стоката или замени, стига да са спазени следните условия:
Запазен добър търговски вид – оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена. Трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана, да няма следи от употреба.
Да не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и да не е облепвана със стикери.
Да не е ремонтирана;
Да са запазени консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива. Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръкът.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
Транспортните разходи при замяна на стока са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.
Процедура за връщане или замяна.
Изпратете пратката отговаряща на условията за връщане на адрес: Град Радомир, ул. „Черковна“ № 8 – за магазин „Габела“, тел. 0878 22 03 04.
Пратката задължително трябва да бъде придружена от настоящата бланка за връщане като се попълнят данните , посочени по долу. За ваше улеснение може да попълните бланката и да ни я изпратите на имейл office@gabela.bg, като това трябва да стане преди да изпратите пратката към нас.
В случай че сте заплатили доставената поръчка с наложен платеж, трябва да ни информирате предварително на имейл office@gabela.bg като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума.
Когато плащането е извършено по банковата сметка на Търговеца, възстановяването се извършва по същата сметка, от която е направено плащането.
Суми, платени онлайн с дебитна/кредитна карта, се възстановяват по Банкова сметка, която трябва да ни изпратите на office@gabela.bg.
Моля да ни информирате предварително на имейл office@gabela.bg като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума.
В пратката задължително изпратете освен продукта, който връщате и документите за покупка, получени от Gabela.bg .
Няма право на връщане на: бельо, хранителни, козметични и санитарни продукти като пелени, мокри кърпички, и други продукти, които губят свойствата и ефективността си след разопаковане.
Бебешките храни не подлежат на връщане и замяна!
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА
Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна в нейната цялост ! Възстановяване на сумата става по Банков път в рамките не по-късно от 20 работни дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото да се откаже от стоката, съгласно чл.55, ал.6 от Закона за защита на потребителите.
Пратки, изпратени за плащане с наложен платеж, за плащане в брой при получаване и за наша сметка – няма да бъдат приемани !!!
Моля, прочетете и попълнете внимателно!
Ако продуктът отговаря на горните условия, връщането е лесно – използвайте „Бланка за връщане на продукт“, която сте получили заедно с продукта. В случай, че не я пазите, можете да я изтеглите от долния линк.
изтегли бланка за връщане на продукт
„Бланка за връщане/замяна на продукт“
Вашите данни: Име:………………………………………. Фамилия:………………………………………….
Гр./с………………………………………………………………. , ПК………………….., Ж.к……………………………………….., ул……………………………………………………………, Вх…………., Бл……….., Ет……….. Ап……… Телефон:……………………………………………….. Е-mail:…………………………………………………
Банкова сметка: Банка:………………………………………………………………….IBAN………………………………………………………………………….., титуляр по сметка:…………………………………………………………………………………….
Причина за връщане на продукта /моля оградете с кръг/:
Грешен размер
Различава се значително от снимката
Погрешно изпратен модел/цвят/продукт/размер
Има фабричен дефект
Стоката е повредена/счупена
Друго ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ДАННИ за Продукта, който желаете да върнете или замените:
Номер на поръчката или тварителница:……………………………………………………..
Наименование на продукта: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Дата на получаване……………………………………
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Всеки клиент има право на рекламация съгласно чл.125 от ЗЗП.
Ако при самото получаване на стоката, тя е с нарушена или разкъсана опаковка, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. Можете да откажете стоката или да се свържете с нас преди да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата и се изготвя протокол, в който е описано състоянието пратката и опаковката й.
Рекламацията се счита за НЕДЕЙСТВИТЕЛНА и няма да бъде уважена, ако не е предявена пред куриера преди приемането на пратката.
Потребителят има право на рекламация при:
Констатирани липси;
Дефекти на стоката;
Несъответствие с обявените характеристики на стоката.
В случай на рекламация трябва да ни изпратите имейл, с който да ни уведомите за нея. На същия имейл ние ще ви върнем становище по предявената рекламация в рамките на 10 работни дни. В случай че рекламацията е основателна срокът за нейното удовлетворяване е 30 работни дни.
При гаранционните продукти, транспортните разходи са за сметка на клиента.
При рекламацията потребителят може да претендира за:
Сервизно обслужване;
Намаляване на цената;
Замяна на стоката с нова.
В случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, цвят, както и в случай на забавяне на пратката, ще бъдете информирани и ще ви бъдат предложени алтернативни артикули.