Габела не носи отговорност за:
Възможни пропуски, свързани с актуалността на информацията, която поддържа в уебсайта.
Нарушаване на истинността на информацията в уебсайта от компютърни вируси или други подобни.
Внезапно изчерпване на складовите наличности.
Неточности в информацията за стоката, подадена от производителя или вносителя.
Забавяне или неизпълнение на задълженията по причини, извън контрола на фирмата.
Възможни разлики в цветовете на закупените продукти, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на конкретни продукти се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно вида и качеството им.
Всички стоки, закупени от сайта на Габела, се изпращат с куриерски служби. За всяка загуба или нарушаване целостта на стоката по време на доставката е отговорна единствено куриерската служба. С подписването на разписката за приемане на стоката Вие потвърждавате, че сте получили стоката във вид, количество и качество, което отговаря на поръчката Ви към Габела.
Права на онлайн магазин Габела:
Да отказва поръчки, без да дължи обезщетение на потребителя, освен когато трябва да се възстанови сума, която потребителя е заплатил предварително.
Да редактира цялото съдържание в онлайн магазина без предупреждение. Промените влизат в сила след публикуването в сайта.
Не поема отговорност за истинността и точността на публикуваната информация, тъй като тя се предоставя от производителите и официалните вносители.
Не носи отговорност в случай, че клиентът не е проверил целостта на пратката в присъствието на куриера и в последствие се установи, че тя е нарушена.

Задължения на потребителя:
Да спазва реда и условията за рекламация към момента на поръчката.
Да провери пратката си в момента на получаването й, в присъствието на куриера, който я доставя.
Да заплати цената която е актуална към момента на поръчката.
Да спазва българското законодателство, настоящите общи условия и интернет етиката.
Да не извлича чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси принадлежащи към базата данни на уебсайта.
Да не извършва злонамерени действия по смисъла на настоящите общи условия.


Право на отказ от стока
Потребителя има право, съгласно чл.55,ал.1 от Закона за защита на потребителите да се откаже от получената стока във срок от 14 ( четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с банков превод, не по-късно от 20 работни дни, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото да се откаже от стоката, съгласно чл.55,ал.6 от Закона за защита на потребителите.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да се откаже от стоката, като са спазени следните условия:
Запазен добър търговски вид – оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана.
Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери.
Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.
Трябва да ни изпратите имейл, с който да ни уведомите за връщането на стоката.

Бебешките храни не подлежат на връщане и замяна!

Право на рекламация
Всеки клиент има право на рекламация съгласно чл.119 от ЗЗП.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
констатирани липси;
дефекти на стоката;
несъответствие с обявената търговска марка.
Трябва да ни изпратите имейл, с който да ни уведомите за рекламацията и/или връщането на продуктът.
При гаранционните продукти, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Рекламацията се предявява до 14 работни дни след закупуването на стоката.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
сервизно обслужване; 
заменяне на стоката с нова;
отбив от цената;
Чл. 114 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя….
Чл.115 (1) Потребителят може да упражни правото си в срок от две години , считано от доставянето на потребителската стока.
Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен или при установен фабричен дефект можете да предявявате като ни напишете на email: [email protected] или ни позвъните на 0878 22 03 04 . Становище по предявената рекламация ще получите на email адресът си в срок до 10 работни дни. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 работни дни.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
Запазен добър търговски вид – оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана.
Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери.
Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.
В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, и са съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.

Бюлетин – Newsletter
Средство за периодично информиране за предлаганите от продавача стоки и услуги и промоции, изпращан по електронен път чрез електронна поща или SMS, без то да ангажира или обуславя отговорността на продавача относно съдържащата се в него информация.
В момента, в който клиентът си създаде акаунт в сайта или направи поръчка има възможност да изрази съгласието си за получаване на бюлетин. Опцията по отношението на съгласието за получаване на бюлетин може да бъде приложена по всяко време, като за това трябва да се свърже с Габела.
Отказа си от получаване на бюлетин, клиента може да изрази по всяко време използвайки специалния линк, намиращ се най-долу във всеки Бюлетин.
Отказа за получаване на бюлетин не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.