Всички стоки в онлайн магазин Gabela са нови!
Сроковете на гаранцията са ясно упоменати в гаранционната карта към всеки продукт.  Гаранция започва да тече от получаването на стоката, като същата важи само при спазване на инструкциите за експлоатация на съответната стока.
Препоръчваме Ви преди да пристъпите към експлоатация на конкретната стока, внимателно да прочетете указанията за експлоатация!
За предявяване на рекламация е необходимо да се предостави касовият бон за покупката.
При нужда моля, обаждайте се на тел.: 0878 22 03 04 от 10:00 часа до 18:00 часа от понеделник до петък.
В случай на повреда, която се покрива от гаранцията, Вие следва да се свържете с www.gabela.bg посредством посочените данни за контакт, като следва да са спазени всичките гаранционни условия:
предоставяне на продукта в оригиналната му опаковка, заедно с попълнена в цялост гаранционна карта;
предоставяне на товарителница и/или фактура и/или касова бележка;
писмено описание на дефекта и обстоятелствата, при които е открит;
адрес и телефон за обратна връзка;
Gabela.bg ще даде отговор в срок от 14 дни относно правото му на гаранционно обслужване. В случай че има право на такова, то срокът за отстраняване на дефектите е 30 дни от предоставяне на повредената стока, съгласно гореописаните условия.
На гаранционно обслужване не подлежат повреди, които са настъпили в следствие на неправилната употреба, монтаж, съхранение, експлоатация, транспорт или нерегламентирано отстраняване на дефекти на продукта. Гаранцията не важи при неспазване на указанията за сглобяване, монтаж или експлоатация на съответния продукт.  Тези повреди могат да бъдат отстранявани за Ваша сметка.
Уважаеми клиенти, за да се възползвате от Гаранцията на продукта пазете опаковката, документите и аксесоарите на закупения от нас продукт.
Условия по изпращане на продукти
Продуктът може да бъде предоставен директно в реален магазин Габела в гр. Радомир, ул. Черковна 8.
Когато артикулът се изпраща от клиент по куриер, то разходите по изпращането и връщането са за сметка на клиента.

Онлайн Гаранция – Връщане на закупени продукти.
В случай, че клиент желае да върне получен продукт, може да се възползва от това право в 14–дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба, или:
а/ когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата , на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната стока;
б/ при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която потребителят или трето лице , различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната партида или част;
в/ при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на първата стока.
Задължително условие е продуктът да е в изряден търговски вид, в оригиналната си опаковка, придружен с всички документи и аксесоари, с които е бил получен и без следи от употреба и при спазване на условията по чл.55 от ЗЗП.
Обезщетение при недоставяне на стоката.
Съгласно разпоредбите на ЕС стоките, поръчани онлайн, следва да бъдат доставени в рамките на 30 дни след извършване на поръчката, освен ако не бъде направено друго споразумение с продавача.
Ако се окаже, че стоката, която вече сте заплатили не е налична, продавачът е длъжен да Ви информира и да Ви възстанови заплатената сума в рамките на 30 дни.